حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

مراکز معاینه فنی خودرو در تعطیلات پنج روزه تعطیل شد |  اعتبار ۱۴ روزه نوبت اینترنتی برای اخذ معاینه فنی

  • کد خبر: ۷۷۷۰۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
مراکز معاینه فنی خودرو در تعطیلات پنج روزه تعطیل شد |  اعتبار ۱۴ روزه نوبت اینترنتی برای اخذ معاینه فنی
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به تعطیلات کرونایی پیش رو گفت: افرادی که بصورت اینترنتی برای اخذ معاینه فنی اقدام کرده اند، نوبت شان تا ۱۴ روز معتبر است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین مقدم افزود: با عنایت به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تعطیلی مراکز معاینه فنی از ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ همه خودرو‌های دارای نوبت اینترنتی در این مدت زمان، به مدت ۱۴ روز از زمان اخذ نوبت فرصت دارند تا به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.
وی گفت: پیامک اطلاع رسانی در این خصوص برای همه خودرو‌های دارای نوبت ارسال و نحوه پذیرش این خودرو‌ها در بازه ۱۴ روزه با همان شرایط خودرو‌های دارای نوبت اینترنتی انجام خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->